Wish for you


I made this widget at

Sunday, January 17, 2010

17 January 2010

Alhamdulillah. Aku dikurniakan nyawa olehNya sehingga sekarang.

Sekalipun banyak sangat dugaan yang aku perlu lalui, aku harap diri aku ne tabah dalam menempuhi semester 2 ni. Aku harap Allah terus memberikan aku kekuatan dalam menempuhi semester 2 ne. Sesungguhnya aku ini adalah insan yang lemah yang mengharapkan hidayah dariNya untuk membantu diriku terus berdiri dengan yakin (full of confident) di atas muka bumi Allah ni sebagai khalifahNya.

Mengapakah ujian yang Engkau berikan terlalu berat buat hatiku ini untuk menerimanya?
Mungkin sebab aku telah tersimpang jauh dari jalanNya. Mungkin juga cara aku ni salah dalam menerima hidayah daripadaNya.?

4 comments:

Sharifah Aishah said...

kita xkan terlepas dr dugaan.. tabahlah menghadapinya =)

Sharifah Aishah said...
This comment has been removed by the author.
AFIQ IZAT BIN JUSOH said...

erm. kekdg bnda ne trjadi atas silap kita jgak kn.

husna zubir said...

insaf2~