Wish for you


I made this widget at

Wednesday, February 23, 2011

berfikir sejenak..

Hidup tidak selalunya indahkan? Ibarat langit jugak yang tidak selalunya cerah. Hari-hari yang kita lalui mesti ada yang tak kena nya. Itu sudah semestinya. Hari2, kita mesti belajar dengan apa yang kita lalui. Dare to make a mistake. With that we can learn about life. Life is about a progress. Progress to reach our destination. Memang banyak masalah yg kita akan lalui sebelum tiba ke destinasi tu. Kita juga manusia biasa. Susah nak baca hati org. Ada ja kesalahan yg kita buat tanpa intention dekat org tu. Of coz la kita tak perasan kn? Alangkah bgusnya kalau aku boleh baca hati org then boleh betulkan apa sahaja yg org tu tidak mahu ataupun tidak suka dekat diri aku.

Bila masalah timbul, aku selalunya tenangkan diri aku dengan mendengar lagu, kkdg ceramah agama pon ada ataupun bercerita dekat org. Kalau aku cerita dkt org rasa mmg free sangat. Lega la.. :)

No comments: