Wish for you


I made this widget at

Thursday, December 2, 2010

BLOG SAYA BERWAJAH BARU..

Salam.. :D haa... pada hari ini. saya sangat rajin. haha.. mengupdate blog setelah lama tak update dan kelihatan sangat banyak perubahan kepada blog saya ini. :) waaa... syiok2...

Sedar tak sedar dah 2 minggu lebih ada kat rumah ni haa.. apa nak buat pon tak taw kan. keja tidoq ja.. haha.. nak bejalan pon kewangan tak berapa nak kukuh.. haa.. kalau tak boleh dah p jalan2 haa.. Tapi tak apa lah. Luangkan masa dengan mak dan ayah pon best jugak. Haa.. Yang paling best tengok muka mak aku bila chatting dengan abang aku haa.. Begitu gembira seorang ibu dapat melahirkan anak seperti abangku itu. Walaupun belajar jauh2 sampai ke United Kingdom, masih mengigati keluarga di rumah. Respect sangat2. :) Seorang abang yang boleh menjadi contoh terbaik kepada adik2nya. Tambah2 dalam pembelajaran. Tapi tadi, masa baca yasin, aku merenung muka ayah dan mak aku. Memikirkan mereka yang telah banyak berkorban untuk diri aku dan adik beradik. Berlinangan air mata aku haa.. Tapi tak meleleh lagi lah.. Haha.. Hurm.. Kadang2 terdengar jugak perbualan mereka. Kalau yang menyentuh soal anak2, memang sangat sedih. huu.. Hurmm..

Hari ini jugak kawan rapat aku telefon, ingat saja2 nak bersembang macam selalu, apabila aku menjawab terdengar suaranya yang tidak bermaya untuk bercakap. Aku ingat dia demam lah. Tiba2 dia kata kat wad. Tekejut.. hurmm.. Saya doakan kamu cepat sembuh yaa dan sakit tu mintak2 lah tidak menyerang lagi. :) Jangan fikir masalah banyak sangat k.. :D

Setakat itu dulu saja lah kot haa.. k. salam semua..

1 comment:

Akmal Hayat said...

belatih apa yg patut belatih kt rumah leklok..

cuti summer ni, fight! :DD