Wish for you


I made this widget at

Saturday, December 25, 2010

KTU ~JULY-NOV 2010~

Salam.. Haa.. Post ne saja nak kongsi-kongsi kenangan aku masa kat Kolej Taman Universiti (KTU) dari July-Nov tahun 2010. Walaupun hanya 5 bulan, tapi banyak kenangan. Sem depan (4) dah dok kat rumah sewa dah. X dok kat KTU dah. :)

First-first sekali. Benda yang selalu mengingatkan aku kepada KTU tu ialah lagu Dear God-Avenged Sevenfold yang nyanyi. Sebabnya, masa aku kat sana, selalu buka lagu nih. :) Roomate aku Mohd Asyraf. Housemate zul, ejat, faris, naim ngn sayuti khan. Kami budak2 pentadbiran awam ambik 2 buah rumah. Lagi sebuah tu mizan, acap nyet, shah, wazir, hisham, syahir gn deq wan. Selalu kami lepak2 sekali... Macam2 lah kami buat bersama.. haha.. contohnya..



haa.. ne first event kat sana. Futsal Geng2 KTU DPA part
3 dengan Geng2 futsa
l KTU DSK.
Lepas futsal geng2 DSK balik, kami bercadang nak bersantai kat penang. Lepas tu p lah kami 6 org (Aku, zul, deqwan, acaproy. acapnyet n wazir)


haa. ne msa kat penang.. persiaran gurney.




nee kat QB mall. Jalan2 ja..

***************************************************

Lepas tu majlis berbuka sama2. :)

meriah nih. ramai...

*****************************************************

Pi beraya pulak..
First2 skali hisham ajak p rumah dia.. Kami 1 batch p. haha.
Lepas tu p rumah aku pulak. Actually kenduri abang aku nak fly, kawan2 aku yang p rumah ramai.. haha.. 5 bijik kereta jugak lah. :D. Lepas tu p padang besar. Jalan2. Keesokan malam pulak ada jamuan raya dgn malam anugerah cemerlang course. Jadi, kami p jugak. :)

rumah hisham

otw nak p rumah aku.

dekat rumah aku nihh..

malam jamuan raya course. :)

*********************************************************

Lepas tu dah nak exam. Masa study week, p pantai merdeka. we've a dinner on that night at pantai merdeka. :)

haa... kat pantai merdeka utk release tension. hahaha..
Lps tu final lah. Masa final aku tak p mana2 pon. Dok ja kat rumah tu haa. Kalau keluar pon pi makan saja. Abeh semester 3.... :)


.......Full of memories.......



No comments: