Wish for you


I made this widget at

Friday, May 27, 2011

New beginning

Salam. It is already at the end of semester break. Tak rasa macam cuti pun sebab sat sangat dengan ada program time cuti hari tu. Tapi sempat jugak meluangkan masa bersama keluarga tercinta. Spend masa sembang2, walaupun tak sempat jalan2 disebabkan jadual my parent yang sangat padat lewat petang, malam and cuti ja ada kat rumah. Tak apa, janji ada masa untuk diluangkan bersama jadi la. Balik rumah ni ada jugak something yang dipelajari iaitu di mana pun kita berada jaga nama baik keluarga. Sikap dan tingkah laku tu mesti kena jaga even kita tak pandai pun tapi akhlak kita terbaik itu sudah menjanjikan kebahagiaan untuk keluarga kita. Benih yang baik tu kalau kita letak kat mana2 pun tumbuh elok juga. Jaga akhlak bila kita kat mana2pun. Insan yang cemerlang bukan saja di evaluate melalui pelajaran dia saja bahkan akhlak dan sahsiah tu pun kena jaga. Baru kita boleh membahagiakan kedua ibu dan bapa kita. :)

Adik aku Afif Faiz pun dah sambung belajar kat matrik penang. Hopefully dapat apa yang di idamkan. :) Abang (Akmal Hayat) tengah menempuhi peperiksaan kt imperial college tu. All the best k. Mama, selamat masuk sem baru. Kita lawan lagi pointer tu. hehe. Selamat berassignment jugak. :)

And for me, all the best for semester 5. Maintain your CGPA at least dapat apa yang dicita-citakan. Start of the new semester means start of a lots of assignments, tests quizzes and knowledge.



...All the best to all...
...You are the person who choose your own way. Make it the best one...
(^_^)

No comments: